Afgelopen dagen - Reisverslag uit Kesiman, Indonesië van Esther Wal - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Kesiman, Indonesië van Esther Wal - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Juli 2014 | Indonesië, Kesiman

Woensdag was het dan eindelijk zover! Om 12 uur zouden we vliegen en moesten ongeveer 3 uren van te voren aanwezig zijn op Schiphol. Om 8 uur ' sochtends kwam Jannie ons ophalen en rond een uur of half 10 arriveerden we op Schiphol. Al vrij snel konden we inchecken en onze bagage achterlaten. Na het inchecken afscheid genomen van Jannie en naar onze gate toegelopen, daar de net als altijd leuke controle gehad en stonden te wachten op het vliegtuig, een uur voor vertrek was er plotseling nog een gate wijziging dus mochten opnieuw door de controle bij de juiste gate. Uiteindelijk zaten we rond half 12 in het vliegtuig en waren klaar om op te stijgen. Om één of andere reden bleven we alsnog een uur langer aan de grond, uiteindelijk vlogen we pas om 1 uur.
Tijdens de vlucht werd ons regelmatig drinken aangeboden en hebben 2 keer een maaltijd gehad. Na bijna 12 uren vliegen aangekomen op Kuala Lumpur om daar over te stappen op de vlucht naar Bali, deze vlucht duurde ook nog bijna 3 uren. Inmiddels was het donderdag 12 uur voordat wij aankwamen. Aangekomen op de vluchthaven moest er eerst een visum aangevraagd worden, na de koffers te hebben opgehaald gingen we op zoek naar de eigenaren van onze villa. Deze stonden al netjes op ons te wachten bij de uitgang.

Donderdag overdag niet heel veel meer gedaan, alle spulletjes uitgepakt en vroeg op bed gegaan. Vrijdagochtend waren we niet heel vroeg van bed en hebben de rest van de dag ook rustig aan gedaan. 's Avonds een klein stukje gelopen, op zoek naar het strand maar dit was niet zo makkelijk te vinden.

Zaterdag zijn we door Roy naar Balangan Beach gebracht, een mooi strand met hoge golven en perfect om te surfen. Roy wil ons deze vakantie nog een keer surfers geven dus ben benieuwd. We zouden hier tot half 7 blijven om de zonsondergang te kunnen zien maar helaas werd het voor die tijd net bewolkt. De collega van Roy die ons op zou komen halen was later en reed binnendoor terug naar de villa. Om half 9 konden we dan eindelijk avondeten, zaten we net aan tafel om te eten was er een stroomstoring dus in het donker ons eten opgegeten. Ook wel gezellig ;)

Zondag weer even een rustdag, net even naar de supermarkt geweest voor wat boodschapjes. Morgen gaan we op excursie naar de actieve vulkaan op Bali en komen we langs de rijst-,koffie-, en fruitplantages, heel benieuwd hoe dat zal zijn!

• 13 Juli 2014 - 11:06

Maaike:

Hoi Esther en Jabin
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Wij hopen voor jullie dat dit een onvergetelijke Vakantie wordt op Bali!!!!!
    Geniet er samen van!!
    Liefs van ons

• 13 Juli 2014 - 21:43

Pieter En Jannie:

He Esther wat een reis zeg om eerst al op Bali te komen. Is het een mooie villa? Jullie hebben de ruimte daar toch met 6 slaapkamers?
    Ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen en ook naar de fotos van de vulkaan en alles van Bali, geniet ervan, leuk hoor al die exursies en die grote golven prachtig.
    Wensen jullie heel veel plezier daar en kijken uitnaar het volgende verslag
    Groetjes