Koffer inpakken - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Esther Wal - WaarBenJij.nu Koffer inpakken - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Esther Wal - WaarBenJij.nu

Koffer inpakken

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Juli 2014 | Nederland, Heerenveen

Vanmorgen vroeg van bed om nog een herhalingsvaccinatie op te halen en daarna snel weer naar huis om de koffer in te pakken... Alle laatste dingetjes bij elkaar gezocht en in de overvolle koffer weten te stoppen. Toch nog tien keer controleren of ook daadwerkelijk alles er in zit. Laatste wasjes weten te draaien maar dat drogen gaat niet zo snel met dat snertweer hier in Nederland haha.. Vandaag staat er nog een 'Hollandse' maal voor ons klaar en dan vanavond maar vroeg op bed. Ik ga proberen regelmatig iets te posten maar weet niet hoe de internetverbindingen daar op Bali zijn.

• 08 Juli 2014 - 14:05

Maaike Grondsma:

Lieve Esther en Jabin
    Wij wensen jullie een hele fijne Vakantie toe!!
    Groetjes uit de Joure

• 08 Juli 2014 - 14:35

Linda:

Heej! Hele fijne vakantie, daar kun je lekker genieten van het mooie weer;) we spreken snel weer wat af als jullie terug zijn! Xx

• 08 Juli 2014 - 17:20

Wietse En Jantsje: